LAATSTE NIEUWS
Géén introducees!
In verband met de warmte en het waarborgen van de veiligheid van onze zwemmers, vrijwilligers en medewerkers laten we
Zwem4daagse 22 t/m 26 juni
Zwem4daagse in het Openluchtbad 22 t/m 26 juni De Nationale Zwem4Daagse staat weer voor de deur. Van maandag 22
We hebben 10.000 leden!
Een zomer vol zwemplezier voor 10.000 leden! 🏊♀️ Goed nieuws: het maximum aantal leden voor het seizoen is bereikt!
Ons Openluchtbad is een begrip in de stad en daarbuiten. Als rijksmonument, maar vooral als vertrouwde plek voor een frisse duik en spetterend vermaak. Het zwembad bestaat al meer dan 90 jaar!
een vereniging
Wij zijn een vereniging. Als lid kun je de hele zomer genieten van het Openluchtbad: zwemmen in het banenbad of lekker van de duikplank springen en van de glijbaan glijden in het andere bad. Je verricht 3 – 5 uur vrijwilligerswerk per jaar. Zo zorgen we er samen voor dat het bad wordt onderhouden en kan blijven voortbestaan.
lid worden
Lid worden kan elk jaar vanaf het voorjaar. Dat begint meestal een maand voordat het badseizoen begint (eind april). Tijdens het seizoen blijft inschrijven mogelijk totdat het maximumaantal leden is bereikt.



