Reserveren

Vanwege de corona-maatregelen mag je als volwassene alleen zwemmen als je vooraf hebt gereserveerd via het reserveringssysteem. Kinderen en jongeren t/m 18 jaar hoeven niet te reserveren. Zij kunnen gewoon met hun badpas naar het Openluchtbad gaan, op elke moment van de dag. Binnen openingstijden natuurlijk:)

Waar kan ik inloggen?

Klik op de knop om het inlogscherm van het reserveringssysteem te openen.

Inlogscherm reserveringssysteem

Uitlegvideo

Wat is mijn loginnaam?

Je loginnaam is de combinatie van je lidnummer (staat op je badpas), de eerste letter van je voornaam (die op de badpas staat) en je geboortedatum. Je lidnummer vind je op je badpas. Ieder gezinslid heeft hetzelfde lidnummer maar wel zijn eigen loginnaam.

Voorbeeld
Lid 99125, Jan Pietersen (26-08-1985)
Loginnaam: 99125J26081985

Wat is mijn wachtwoord?

Je wachtwoord is je geboortedatum (zonder streepjes of spaties).

Voorbeeld

Lid 99125, Jan Pietersen (26-08-1985)
Wachtwoord: 26081985

We raden je aan om je wachtwoord te wijzigen nadat je de voor de eerste keer bent ingelogd.

Hoe kan ik reserveren?

Je kunt maximaal 2 weken van te voren reserveren tot 30 minuten voor de start van het blok. De week loopt van maandag t/m zondag.

Als je bent ingelogd in het reserveringssysteem, dan kun je op de volgende manier reserveren.

  • Klik op tabblad ‘Week’. Je ziet nu alle beschikbare tijdsblokken. Bij de tijdsblokken staan de tijden, de zwemvorm (banen of recreatief) en het bad, het aantal reserveringen en de maximale capaciteit vermeld.
  • Klik op een tijdsblok om het tijdsblok te bekijken. Een klein venster wordt geopend.
  • Klik op ‘Reservering Toevoegen’. Een klein venster wordt geopend. Wijzig de velden ‘Lidnummer’ en ‘Naam’ niet, bij het scannen van je badpas bij de kassa worden met deze gegevens je reservering gecontroleerd. Vink eventueel ‘Stuur e-mail’ aan als je de reserveringsbevestiging per e-mail wil ontvangen (Controleer je spam/ongewenste mail als je e-mail niet in je inbox verschijnt).
  • Klik op ‘Maak Reservering’.
  • De reservering is toegevoegd.

Hoe kan ik een reservering verwijderen?

Tot 30 minuten van te voren kun je jouw reservering verwijderen

Als je bent ingelogd in het reserveringssysteem, dan kun je op de volgende manier je reservering verwijderen.

  • Ga naar tabblad ‘Agenda’. Je ziet nu een overzicht van jouw reserveringen.
  • Klik op het papier-met-potlood icoontje achter een reservering. Een klein venster wordt geopend.
  • Klik weer op het papier-met-potlood icoontje achter een reservering. Een klein venster wordt geopend.
  • Klik op het prullenbak icoontje.
  • Je reservering is verwijderd.

Hoe kan ik mijn wachtwoord/e-mailadres wijzigen?

Als je bent ingelogd in het reserveringssysteem, dan kun je op de volgende manier je wachtwoord en/of e-mailadres wijzigen.

  • Klik rechtsboven op ‘Instellingen’.
  • Wijzig je e-mail en/of wachtwoord.
  • Naast je wachtwoord kun je ook het e-mailadres aanpassen.
  • Pas de velden ‘Loginnaam’, ‘Lidnummer’ en ‘Gebruiker’ niet aan.
  • Klik op ‘Wijzigingen opslaan’.

Hoe kan ik uitloggen?

Als je bent ingelogd in het reserveringssysteem, dan kun je uitloggen door rechtsboven op ‘Uitloggen’ te klikken.

Waarom kan ik niet inloggen?

Mogelijk zijn je inloggegevens nog niet actief. Als de betaling voor je abonnement is ontvangen, dan kun je na 2 werkdagen inloggen in het reserveringssysteem (Je ontvangt hierover geen bericht).

Hoe werkt de controle bij de kassa?

Bij de kassa scan je je badpas. De kassamedewerker controleert de gegevens in het reserveringssysteem. Je hoeft dus alleen je badpas mee te nemen.

Vragen?

Heb je een vraag over het reserveringssysteem die hierboven niet is beantwoord? Stuur dan een mailtje met je lidnummer en je naam naar helpdesk@openluchtbadzwolle.nl.