Abonnement kopen

Je kunt HIER INLOGGEN als je vorig jaar ook lid was. Hier kun je je eigen abonnement(en) beheren, vrijwilligerswerk inplannen en betalen. Het evt. wijzigen of ruilen van vrijwilligerswerk kan alleen via de kassa (even bellen of langskomen).

REGISTREER HIER als je lid wilt worden. Na je registratie ontvang je binnen enkele minuten een verificatie mail. Let op dat je je juiste mailadres gebruikt. Controleer eventueel je spam mail.

Je kunt je nieuwe abonnement aanschaffen vanaf 1 april 2019. De online voorverkoop loopt door tot en met vrijdag 26 april. Vanaf 27 april betaal je het normale seizoenstarief.

GEZINSABONNEMENT

Iedereen kan lid worden van het Openluchtbad. Voor gezinnen geldt een kortingsregeling in de vorm van een gezinsabonnement. Met gezin wordt bedoeld: familieleden die bij het gezin horen en in principe* op hetzelfde adres wonen. Kinderen en jongeren tot 16 jaar kunnen geen zelfstandig lid zijn, daarvoor moet een van de ouders ook een abonnement hebben. Dit in verband met de wettelijke aansprakelijkheid. Kinderen tot 1 jaar kunnen gratis naar binnen (peildatum 1 mei).

*Er kunnen omstandigheden zijn waarbij dit niet van toepassing is. Bijvoorbeeld bij een scheiding of studerende kinderen die in de weekenden thuiskomen. In die gevallen beoordeelt het bestuur of wij akkoord gaan met een afwijking hierop.  

Een gezinsabonnement is in géén geval bedoeld voor vriendjes van kinderen, neefjes, opa’s en oma’s, huisgenoten in een studentenhuis of vriendenclubs. 

Lager inkomen?

Heb je het niet zo breed en wil je toch graag zwemmen in het Openluchtbad? De Gemeente Zwolle heeft regelingen voor gezinnen en alleenstaanden van 18 jaar en ouder. Kijk op onderstaande links of je voor ondersteuning in aanmerking komt.

Voor gezinnen is er Stichting Meedoen:
https://www.meedoenzwolle.nl/cms/index.php/openluchtbad-abbonnementen
Als je aanvraag wordt goedgekeurd, word je gebeld door het Openluchtbad om je abonnement in orde te maken.

Ben je 18+ en wil je een bijdrage in de kosten van het lidmaatschap, dan kun je een beroep doen op het Participatiefonds van de gemeente Zwolle. Meer informatie vind je op www.zwolle.nl/participatiefonds

Tarieven

De tarieven voor 2019 zijn in de Algemene Ledenvergadering op 4 maart 2019 vastgesteld. Door de verhoging van btw van 6% naar 9% en de verhoogde energieprijzen zijn wij genoodzaakt geweest om onze prijzen te verhogen, gemiddeld met 2 euro. De ALV heeft hiermee ingestemd.

Introducees

Het tarief voor een introducee is € 5,50 (2019). Per abonnement mogen 10 introducees worden meegenomen naar het zwembad.
Let wel: De veiligheid blijft voorop staan waardoor het bij hele grote drukte kan zijn dat introducees niet naar binnen kunnen.

Vroege Vogel Zwemmen

Het tarief voor het Vroege Vogel (baantjes) zwemmen voor niet-leden is € 5,00 (2019).

Fysieke voorverkoop op 18 april 2019

Heb je behoefte aan ondersteuning bij het verlengen van je abonnement? Kom dan naar het Openluchtbad. Onze vrijwilligers staan voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden en je verder te helpen. Vanzelfsprekend kun je dan het abonnement onder dezelfde voorwaarden bestellen als bij de digitale verkoop. Je bent van harte welkom. De online voorverkoop start op 1 april. Op donderdag 18 april kun je van 15.00 uur tot 20.00 uur bij het Openluchtbad terecht voor de fysieke voorverkoop.

Afhalen abonnementen

Als je je abonnement ophaalt bij je eerste bezoek aan het Openluchtbad, loop je het risico in een lange rij wachtenden terecht te komen. Daarom is er de mogelijkheid al eerder de pas te bemachtigen. Er zijn twee ophaaldata voor nieuwe pasjes in de voorverkoop: dinsdag 23 april van 15:00 tot 17:00 en donderdag 25 april van 19:00 tot 21:00 uur. Als je al lid bent, houd je je pas van vorig jaar en hoef je geen nieuwe pas op te halen. Ben je pas kwijtgeraakt? Mail dan ledenadministratie@openluchtbadzwolle.nl.

Houd rekening met de verwerkingstijd van je bestelling. Houd bij het afhalen je lidnummer bij de hand. Dat maakt het voor de vrijwilligers bij de kassa gemakkelijker.

Bewaar je abonnement!

In 2018 hebben we onze huisstijl vernieuwd en daarmee hebben ook onze abonnementen een ander uiterlijk gekregen. Én een QR code. Hiermee kunnen we voortaan je abonnement scannen bij de kassa. Dit betekent dat je abonnement niet elk jaar opnieuw gemaakt hoeft te worden. Beter voor het milieu en beter voor ons. Bewaar dus je abonnement!